“این نوشیدنی های پر کالری را نخورید | تغذیه سالم”

این نوشیدنیای پر کالری رو نخورین

 صبحونه یکی از مهم ترین وعده های غذایی در روزه. آدمایی که مشغله کاری زیادی دارن و وقت کافی واسه صبحونه خوردن ندارن، به نوشیدنی اکتفا می کنن. اما این عادت به نفع آدمایی که قصد کم کردن وزن دارن، نیس؛ چون که بعضی نوشیدنیا بسیار پرکالریه.

در این مطلب به نقل از ام اس ان به پنج نوشیدنی پرکالری اشاره شده.

شیرموز: این میوه پر از کلسیم و پتاسیمه و شامل منابع غذایی مهمه. با این حال پرکالریه و بعضی وقتا هر لیوان شامل 100 کالری یا بیشتره.

استاسمودی: این نوشیدنی بازاری که شامل شکره اصلا نباید به برنامه غذایی اضافه بشه؛ البته اگه قصد کم کردن وزن دارین.

قهوه: دو تاثیر خیره کننده قهوه کاهش وزن و سوخت وساز سریع تره. عصاره قهوه هم واسه کم کردن وزن به شکل مکمل در بازار عرضه می شه. قهوه ساده و تلخ هیچ مشکلی نداره. اما یه فنجون شیر قهوه با خامه یا شیر پرچرب می تونه دست کم 200 کالری باشه.

شیرکاکائو: بسیار خوشمزه اما چاق کننده س. شیرکاکائو کالری بیشتری از شیر معمولی داره و ارزش غذایی اونم پایین تره. یه لیوان شیرکاکائو حدود 250-200 کالری داره و شامل 5 گرم چربی غیراشباع شده درحالی که یه لیوان شیر معمولی فقط 70 کالری داره.

ماست پرچرب: ماست کم چرب و پر از پروتئین، جایگاه ثابتی بین آدمایی داره که سالم می خورن. بعضی افراد ماست پرچرب رو جانشین صبحونه می کنن . ماست پر از کالری، قند و چربی هستش.

جفت و جور و جمع آوری: گروه تغذیه و سلامت پرداد /

.

منبع :