این میوه ها را جایگزین قند و شکر کنید! | بیماری

: این میوه ها رو جانشین قند و شکر کنین!

پیشنهاد می شه که واسه کم شدن اندازه قند مصرفی خود این میوه ها رو جانشین کنین.

سلامتآکا ایران

: این میوه ها رو جانشین قند و شکر کنین!

معرف قند و دیگه مواد قندی هر چند بسیار خوشاینده اما در کنار اون لازمه که به مضرات اون توجه خاص ای شه. اگه شما از اون دسته آدمایی هستین که کم کم مصرف مواد قندی پرخطر رو جانشین میوه های ارگانیک می کنین باید بدونین که آسیب بزرگی رو به سلامتی خود می زنید.

 به گفته کارشناسان تغذیه میوه ها می تونن تموم مایحتاج بدن رو تامین کنن. هم اینکه اونا می تونن به آبرسانی بدن کمک کرده و مواد معدنی، آنتی اکسیدانها و ویتامینای زیادی رو واسه بدن جفت و جور کنن.

اگه شمام به دلیل مریضی دیابت و یا حفظ سلامتی خود از مصرف مواد قندی منع شدین دراینجا چند جانشین مناسب به شما معرفی می شه:

1. توت فرنگی :

این میوه به دلیل کم بودن اندازه قند اون جانشین خیلی خوبیه که افراد می تونن در رژیم غذایی خود داشته باشن.

2. گریپ فروت:

نصف این میوه تنها دارای 8 گرم شکره که واسه کم شدن اندازه قند ؟ جانشین بسیار خوبی هستش.

3. آواکادو:

این میوه پر از چربیای به درد بخور و فیبره که واسه سلامتی بسیار مناسبه.

جالبه بدونین که یه عدد آواکادو کمتر از یه گرم قند داره.

4. توت مشکی:

یه فنجون از این نوع توت شامل 7 گرم شکر، 8 گرم فیبر و 2 گرم پروتئینه که میشه اونو جانشین دیگر مواد قندی کرد.

5. سیب:

 اگه شما به دیابت گرفتار بوده و یانگران قند خون خود هستین بهتره روش غذا خوردن خود رو تغییر بدین.

یه سیب کامل نسبت به آبمیوه اون دارای ضریب گلیسیرین کمتریه. یه سیب متوسط هم تنها 19 گرم قند داره.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *