۷ جستجوگرها ساده “پنهان” در گوگل Analytics

گوگل Analytics ممکن است برخی از داده های کلیدی کلیدی خود را حذف کرده باشد ، اما همچنان ابزاری قدرتمند برای به دست آوردن بینش است که به شما در بهینه سازی وب سایت خود برای ترافیک جستجوی اضافی کمک می کند.

گرچه بسیاری از شرکت ها تصمیم به سرمایه گذاری بیشتر در ابزارهای کلمات کلیدی دارند ، گوگل Analytics ارزش بیشتری را نسبت به آنچه در نگاه اول فکر می کنید ارائه می دهد. برای یادگیری هفت هک ساده سئو که هر بازاریاب دیجیتال باید بداند بیاموزید.

سرمایه گذاری

۱ ٫ اتصال به گوگل Analytics و کنسول جستجوی گوگل

برای اینکه بدانید چند بار صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل ، میانگین رتبه بندی صفحه و نرخ کلیک شما قرار می گیرند ، می خواهید به گزارش Query خود نگاهی بیندازید. برای این کار ابتدا باید حساب گوگل Search Console خود را تنظیم کنید ، سپس این حساب را با حساب گوگل Analytics خود ادغام کنید تا اطلاعات دقیقی کسب کنید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

     

  • وارد حساب گوگل Analytics خود شوید ، سپس وب سایتی را که می خواهید به کنسول جستجو متصل شوید انتخاب کنید.
  •  

  • مدیر را در نوار وظیفه سمت چپ انتخاب کنید.
  •  

  • به اموالی بروید که در آن می خواهید اشتراک گذاری داده های کنسول جستجو را فعال کنید.
  •  

  • “تنظیمات ویژگی” را در ستون Properties انتخاب کنید.

     

  • “تنظیم کنسول جستجو” را در ستون جستجو کنسول انتخاب کنید.

شما باید URL وب سایت خود را ببینید ، که تأیید می کند که وب سایت در کنسول جستجو تأیید شده است و شما اجازه انجام تغییرات را دارید. اگر آن را نمی بینید ، باید سایت خود را به جستجوی کنسول اضافه کنید.

پس از انجام این کار ، می توانید به گزارش های کنسول جستجو خود در زیر برگه کنسول جستجو در گوگل Analytics دسترسی پیدا کنید. با حرکت به Acquisition> Console Search> Query ، بینش خود را پیدا خواهید کرد.