۵ روند بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۱۸

با سال ۲۰۱۸ دقیقاً در گوشه و کنار ، احتمالاً جایی بین تلاش برای مقابله با جنون تعطیلات و برنامه ریزی دیوانه وار استراتژی بازاریابی دیجیتال خود برای سال آینده قرار دارید. پرداختن و برنامه ریزی برای بزرگترین روند بازاریابی سال آینده خیلی دیر نیست. در اینجا پنج گرایش بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می خواهید در سال جدید مراقب آن باشید.

برنامه ریزی

۱ ٫ ممکن است توییتر سقوط کند در حالی که لینکدین ظهور می کند

در حالی که سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شاهد رشد مداوم یا سریع هستند ، توییتر در سال ۲۰۱۷ نتوانسته است پایگاه کاربر خود را رشد دهد. به تازگی ، این پلتفرم سعی کرده با گسترش تعداد ۱۴۰ کاراکتر سنتی خود به ۲۸۰ کاراکتر دسترسی خود را احیا کند ، اما موفقیت این تلاش هنوز نیست. دیده می شود. برخی از کاربران در واقع تحریک می شوند که آنچه که معتقدند تمایز دهنده این سیستم عامل است اکنون از بین رفته است. در واقع ، استفاده از زیر ۱۴۰ شخصیت ، افراد و مارک های تجاری را وادار می کند که در ایده های خود دقیق و موجز باشند. چالش برانگیز اما سرگرم کننده بود. اما اکنون این پلتفرم در چه تعداد کاراکترهایی به فیس بوک یا LinkedIn شباهت دارد و به همین دلیل احتمالاً رنج می برد.

ایده

توییتر همچنین به جای ایجاد پیشرفت در پلتفرم تبلیغاتی خود ، به شدت بر کسب کاربران در سال ۲۰۱۷ متمرکز شده است. در نتیجه ، بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان خود در سکوهای دیگری سرمایه گذاری می کنند. این روند در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد یافت زیرا توییتر همچنان به مرگ آرام ادامه می یابد.

سرمایه گذاری

در همین حال ، لینکدین در سال ۲۰۱۷ پیشرفت بسیاری در پلتفرم تبلیغاتی خود ایجاد کرده و رابط کاربری تازه ای را ارائه داده است و فرصت های جدیدی را برای مارک های B2B و B2C ارائه می دهد. اینستاگرام به نوبه خود ، با سرعت باورنکردنی رو به رشد است. در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد تقریباً ۸۰۰ میلیون نفر هر ماه از این پلتفرم استفاده می کنند. آخرین ابزار آنها ، Instagram Stories ، تنها یک سال پس از پخش زنده محبوب تر از Snapchat شد و ما انتظار داریم افراد بیشتری در سال ۲۰۱۸ از Snapchat به Instagram Stories در مهاجرت خود ادامه دهند. بستر اجتماعی ، و کنترل های تبلیغاتی عالی آن به شما کمک می کند تا در سال ۲۰۱۸ تبدیل به کانال تلگرامی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی شود.

۲ ٫ بازاریابی هوش مصنوعی و رفتاری باعث می شود تا به موفقیت های خود برسیم.

در سال ۲۰۱۷ ، سکوهای بازاریابی اطلاعاتی مانند استفاده از سایت ، الگوهای مرور ، تاریخچه جستجو و تنظیمات محتوا را برای ایجاد پروفایل های مشتری و استراتژی های بازاریابی رفتاری جمع آوری و ذخیره می کردند که به بازاریابان کمک می کند تا پیام های سفارشی را برای رفع این چشم اندازها ایجاد کنند. اما قدم بعدی حتی جالب تر است.

ادوبی پیش بینی کرده است که ماشین آلات تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی را شروع می کنند. در چنین شرایطی ، نرم افزار تجزیه و تحلیل داده ها را برای ایجاد بخش ها ، شروع و متوقف کردن کمپین ها از طریق کانال های مختلف ، و ایجاد یک نسخه سفارشی که شخصیت های درک شده را هدف قرار می دهد. از آنجا که مشتریان وفادارتر هستند وقتی می بینند بازاریابی که بطور خاص بر اساس رفتارهایشان به آنها معطوف شود ، این پیشرفت ها در هوش مصنوعی و بازاریابی رفتاری در سال ۲۰۱۸ به بازاریابان این امکان را می دهد تا با چشم اندازها و مشتریان خود به طور موثرتری درگیر شوند. از این گذشته ، هیچ داده ای بصیرت بخش تر از زمانی نیست که خود خریداران از طریق اقداماتی که انجام می دهند به شما بگویند که چه می خواهند.

در یک یادداشت مرتبط ، به دلیل ابزاری مانند Intercom و Drift ، بازاریابان می توانند از ابزارهای گفتگوی زنده با هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط با آینده نویسان استفاده کنند. از آنجا که این فناوری به پیشرفت خود ادامه می دهد ، به احتمال زیاد مارک های بیشتری چت زنده را برای بازدید کنندگان وب سایت بهتر ارائه می دهند.

۳ ٫ برندها سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی آنفلوآنزا می کنند

بازاریابی اینفلوئنسر به عنوان یک استراتژی طی چند سال گذشته در حال افزایش محبوبیت است ، اما انواع جدید و مختلف مارک ها اکنون شروع به توجه می کنند. طبق گزارش Inc.com ، ۸۴٪ از بازاریابان برای اجرای حداقل یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار در طول سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده اند ، و مشاغل برای هر ۱ دلار سرمایه گذاری در بازاریابی تأثیرگذار ، ۶٫۵۰ دلار تولید می کنند. اکنون مدتی است که مارک های پوشاک و زیبایی با استفاده از میکروفروشنده ها و افراد مشهور مشهور موفقیت های زیادی کسب کرده اند ، اما اکنون برندهایی مانند آمازون در حال ورود هستند.

دلار

البته ، مصرف کنندگان نیز بخش بزرگی از بازاریابی تأثیرگذار هستند. برندها همچنان به مشتریان فعلی خود فرصتی برای پیشنهاد محصولات خود می دهند. فکر کنید مسابقه جام سفید Starbucks و کمپین اشتراک گذاری کوکاکولا. این نوع محتوای تولید شده توسط کاربر ، به برندها این امکان را می دهد تا مصرف کنندگان را به بخشی از داستان برند و تجربه خریدار تبدیل کنند.

یک مثال: اخیراً آمازون ابزاری سلف سرویس برای تأثیرگذار رسانه های اجتماعی به برنامه Influencer خود اضافه کرده است. این برنامه فرصت طلبان را به تأثیرگذار می دهدبرای ساختن صفحه ای در آمازون با URL اختصاصی غرور برای نشان دادن محصولاتی که توصیه می کنید به پیروان خود می پردازد. این باعث می شود که توصیه های محصول را به اشتراک بگذارید و خریداری کنید و در هنگام انجام این کار درآمد کسب کنید.

مصرف کنندگان ، به ویژه افراد جوان تر ، مطالبی را ترجیح می دهند که احساس “صحنه دار” و طبیعی تر شدن می کنند. محتوای حامی مالی ظریف که به نظر می رسد ارگانیک توسط آلیاژ تبلیغ می شود بسیار مؤثر است. تقریبا ۹۵ درصد بازاریابانی که در حال حاضر از یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند معتقدند که این کارآمد است و ما فقط انتظار داریم که این تعداد بازاریاب (و مارک های مربوطه آنها) در سال آینده افزایش یابد.

۴ Form قالبهای تبلیغاتی جدید باعث پیرامون فناوری مسدود کردن آگهی می شوند

هر روز ، خریداران در حال کشف نرم افزار تبلیغاتی هستند ، که بسیار خوشحال کننده و ناامید شده از بازاریابان هستند. ۱۰۰ میلیون مصرف کننده در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰ کاربران آگهی بلاک خواهند بود ، در سال ۲۰۱۶ از ۴۴ میلیون نفر. براساس برآوردهای Optimal.com ، این میزان به بیش از ۱۲ میلیارد دلار از دست رفته در درآمد حاصل از تبلیغات در سال ۲۰۲۰ اضافه می کند.

گوگل در حال کار بر روی یک ابزار کروم است که فیلم های پخش خودکار را قطع می کند ، که این ممکن است خبر خوبی برای مصرف کنندگان باشد ، اما خبرهای خوبی برای تبلیغ کنندگان نیست.

بنابراین مارک ها چگونه به این نوع از ویژگی های تبلیغ و مسدود کردن آگهی می پردازند؟ سیستم عامل های تبلیغاتی هوشمند مانند فیس بوک روش هایی را برای غیرفعال کردن مسدود کردن تبلیغات در سایت های خود پیدا کرده اند و به کسب و کار این امکان را می دهند که محتوای خود را بدانند. برخی دیگر به سمت سیستم عامل های جدید حرکت می کنند.

یوتیوب ، اگرچه از نظر استقبال خوبی برخوردار است ، با استقبال مخاطبان جدیدی روبرو می شود و تبلیغ کنندگان توجه می کنند. یوتیوب Kids برای مصرف کنندگان رایگان ، پشتیبانی شده از تبلیغات است و به حدود ۷۰٪ از مخاطبان ۶ تا ۱۲ ساله می رسد ، و دارای کنترل والدین ، ​​تنظیمات برگزیده محتوا و محدودیت های زمانی است. والدین سریعاً سوئیچ را از کابل گران قیمت می گیرند. این یک فرصت عالی برای تبلیغ کننده هایی است که می خواهند با پخش تبلیغات ، به این بخش هدف برسند.

قیمت

در حالی که سایتهایی مانند یوتیوب ، Hulu و Amazon Video همیشه تبلیغات داخلی دارند ، سیستم عامل هایی مانند Netflix فقط همین حالا شروع به پیروی از آن می کنند. در حالی که این پلتفرم از نظر فنی هنوز هم بدون آگهی است ، اما در سال ۲۰۱۶ به دلیل قرار دادن محصول در سری اصلی “Ranch” مورد بررسی قرار گرفت و باعث شد بینندگان و منتقدین از خود نپرسند که آیا این یک نرمال جدید برای این سیستم عامل خواهد بود. در سال ۲۰۱۷ ، Accenture کار خود را روی فناوری قرار دادن محصول شروع کرد که معتقد است در چند سال آینده تولید کننده درآمد میلیارد دلار خواهد بود و مسائلی را که تبلیغ کنندگان با نرم افزار آگهی مسدود کننده مواجه هستند ، برطرف می کند.

این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی (و دیگران مانند آن) برای مقیاس سریع ، جایگذاری و شخصی سازی آرم ها و محصولاتی که ممکن است در محتوای مرتبط ظاهر شوند ، به کار می روند. به عنوان مثال ، اگر در مورد یک مک بوک جدید آنلاین تحقیق کرده اید و تصمیم به استراحت برای تماشای یک سری Netflix Original گرفته اید ، می توانید همان لپ تاپ را در پس زمینه یک صحنه مهم ، به عنوان پیش نویس شخصیت یا روی بیلبورد ظاهر کنید. این ممکن است برای هر کاربر متناسب باشد ، و امکان شخصی سازی و هدف گیری مجدد را فراهم می کند تا جایی که مشتریان در حال حاضر به شدت سرمایه گذاری شده اند ، مخلوط شوند.

راه حل

۵ Protection محافظت از حریم خصوصی در اولویت اصلی جهان قرار خواهد گرفت

با شروع مقررات جدید حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان ، مارک هایی که در اروپا و خارج از آن به مشتریان می فروشند ، باید برای رعایت آنها آماده شوند. به ویژه آیین نامه جدید حمایت از داده های اروپا (GDPR) تعریف جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی آنلاین برای همه سازمان ها تعریف خواهد کرد ، زیرا آنها با درخواست (و الزامات) برای پاک کردن دائمی اطلاعات مشتری از طریق “حق پاک کردن” و محدودیت ها روبرو هستند. در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده های آینده نگر برای طرح های بازاریابی.

علاوه بر این ، نقض گسترده داده های سال ۲۰۱۷ تأثیر قابل توجهی در نحوه تفکر مصرف کنندگان در همه جا (و شاید حتی بیشتر در ایالات متحده) درباره حریم خصوصی و امنیت آنلاین آنها داشته است. مصرف کنندگان شرکت ها و محصولاتی را که امنیت اطلاعات خود را در اولویت اول سال ۲۰۱۸ و بعد از آن قرار می دهند در اولویت قرار می دهند زیرا این حملات رایج تر می شوند و بازاریابان هوشمند استفاده از محافظت از حریم خصوصی و امنیت داده ها را به عنوان یک ارزش پیشنهادی در تمام صنایع و عرضه محصولات آغاز می کنند.

امنیت اطلاعات

نتیجه گیری

برخی از این روند ممکن است به اثبات نرسد و موفقیت آنها به شدت تحت تأثیر فن آوری های جدید ، تکامل سکوها و پیشرفتها قرار خواهد گرفت. با این وجود ، بسیاری از این پیش بینی ها به احتمال زیاد عملی می شوند.

همانطور که اکنون می گوید ، در دسامبر سال ۲۰۱۷ ، بازاریابی به احتمال زیاد با ورود به سیستم عامل ها ، موقعیت ها و رسانه های جدید ، بسیار تحلیلی و گسترده تر خواهد شد ، اما همچنان به جستجوی ارگانیک ، بهبود قابلیت های هوش مصنوعی و کمپین های مبتنی بر تأثیرگذار متمرکز خواهد شد.

<