۳ نکته صرفه جویی در زمان برای بازاریابان دیجیتال محروم از خواب

رئیس شما دوشنبه صبح شما را به دفتر خود فرا می خواند. او هیجان زده است ، شاید کمی غیر منطقی. ‘آیا این شبکه دیجیتال جدید را دیده اید؟ آنها می گویند این امر بسیار جدی است. ما باید به آن بپردازیم. “شما آه می کنید ، به لیست گسترده کارهای خود نگاه کنید و تعجب کنید که چگونه می توانید زمان ایجاد حضور در شبکه دیگری را اختصاص دهید.

دیجیتال

بازاریابی دیجیتال با سرعتی ترسناک حرکت می کند. هر روز یک فناوری جدید ، یک اعلامیه جدید ، یک کانال دیجیتال جدید برای شما ایجاد می کند تا نگران باشید. به راحتی احساس غرق شدن می کنید. ما آن را درک می کنیم – پیگیری می تواند دشوار باشد ، نگه داشتن این امر می تواند کاری دشوار و بی عیب و نقص باشد – خوب ، این اغلب یک کار خاص خودش است.

ما این لیست صرفه جویی در وقت را برای شما ایجاد کرده ایم تا رئیس خود را نشان داده و به شما کمک کنیم در منطقی ترین شکل ممکن گفت نه. اهمیت انتخاب بودن را بیاموزید ، چگونه فعالیتهای روزانه خود را ساده تر کنید و ابزارهای صرفه جویی در سلامت را کشف کنید که می توانند بهره وری شما را تغییر دهند.

۱ ٫ فقط بهترین ها را انتخاب کنید

شعار شما باید این باشد که بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنید و بقیه را فراموش کنید ، صرف نظر از مدت زمانی که دارید. چرا؟ زیرا هر بازاریاب باید نسبت به بازده سرمایه گذاری (ROI) تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود نگران باشد. و هر شرکتی باید صرفاً روی کانالهایی که مشتریان در آن فعالانه مشارکت می کنند تمرکز کند.

سرمایه گذاری

از ظهور فناوریهای جدید براق یا شبکه های رسانه های اجتماعی مانند اللو بیش از حد نگران نباشید. در عوض ، باهوش باشید. این بدان معناست که در مورد اعتیاد به مواد مخدره و پیگیری نتایج دیگری که مارک های دیگر به دست می آورند ، توجه می کنند. فقط در این صورت می توانید تصمیم بگیرید که آیا این مناسب مخاطب و اهداف شما است یا خیر. می بینید ، اولین مأموریت شما نیست. این بهترین ، باهوش ترین ، مناسب ترین و مشتری مداری است. تو می توانی آن را انجام دهی.

در اینجا یک راهنمای انتخاب کانالهای دیجیتال ایده آل شما وجود دارد:

     

  • اهداف بازاریابی دیجیتال خود را مشخص کنید و فقط کانالهای دیجیتالی را انتخاب کنید که بتوانند نتایج مورد نظر شما را تحویل دهند.
  •  

  • نظرسنجی های مربوط به بازاریابی دیجیتال و بینش مخاطبان (مثال زیر) را بخوانید تا مشخصات جمعیتی اصلی کانال کانال انتخابی شما مشخص شود.
  •  

  • بودجه خود را تعیین کنید و قبل از سرمایه گذاری در فعالیت های بازاریابی دیجیتال که نمی توانید هزینه آن را بپذیرید ، بودجه موجود خود را مشخص کنید.
  •  

  • بگذارید مارک های دیگر آب های شبکه های دیجیتال جدید را آزمایش کنند و از نتایج آنها بیاموزند.
  •  

  • ROI را رعایت کنید (هم زمان و هم از هزینه صرف شده را در نظر بگیرید) از هر سیستم عامل استفاده کنید ، سپس تصمیم بگیرید که آیا ارزش نگهداری آن را دارد.

مثال تفسیر بینش مشتری: اطلاعات مخاطبان توییتر

۲ ٫ کارهای روزانه خود را ساده سازی کنید

شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که چگونه وظایف روزانه بازاریابی دیجیتال شما می تواند ایجاد شود و کمی دلهره آور شود. این نبرد بازاریابان دیجیتال از زمان ظهور اولین شبکه رسانه های اجتماعی است. با این حال ، مهم است که کنترل داشته باشید ، در سطح خود بمانید و سازمان یافته شوید. هنگام ایجاد برنامه بازاریابی دیجیتال خود ، باید از این پرس و جوها سؤال کنید و به آنها پاسخ دهید و نمی توانید از این سؤالها غافل باشید: چگونه می توانید جلوی وظایف منظم خود را در از بین بردن تمام انرژی با ارزش خود بگیرید؟ چگونه می توانید برای کارهای جدیدی که می توانند نتایج واقعی ایجاد کنند ، زمان بیشتری ایجاد کنید؟

داشبورد رسانه های اجتماعی می تواند به شما در سازماندهی و برنامه ریزی کلیه پست های رسانه های اجتماعی از یک بستر کمک کند. نه تنها با پرش از یک کانال رسانه های اجتماعی در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد بلکه می توانید چندین جریان اجتماعی را از یک فضا نیز رصد کنید. Hootsuite یکی از بهترین سیستم عامل هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید ، این امکان را به شما می دهد تا شبکه های چند رسانه ای اجتماعی را با سهولت مدیریت ، نظارت و به روزرسانی کنید. یک وقت گیر عظیم!

برنامه ریزی

چگونه Hootsuite چگونه می تواند در وقت شما صرفه جویی کند:

اجرای داشبورد در رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود. در اینجا آمده است:

     

  • تمام پست های رسانه های اجتماعی خود را در صبح برنامه ریزی کنید ، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که آنها را در طول روز به روز کنید. Hootlet Auto پست های شما را برای شما برنامه ریزی می کند ، و آنها را در بهترین زمان گرفتن نامزدی برای نام تجاری خود تحویل می دهد.
  •  

  • همه کاربرانی که مقاله شما را در یک جریان مشترک به اشتراک گذاشته اند را دنبال کنید تا بعداً از آنها تشکر کنید. می توانید این کار را با ایجاد یک عبارت جستجو با URL پست وبلاگ خود انجام دهید.
  •  

  • از آزمایشگاه Hootsuite که به تازگی راه اندازی شده است ، استفاده کنید که به شما کمک می کند مطالب عالی را به سرعت و با سهولت کشف و به اشتراک بگذارید. «محتوای پیشنهادی» شما از داده های ایجاد شده از نوع پست هایی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید ، گرفته می شود – بنابراین ، مناسب ترین نتایج ممکن را کسب خواهید کرد.
     
  • با گوش دادن به همه موارد ذکر شده در نام تجاری خود در Hootsuite ، خدمات گوش دادن ، پاسخ و خدمات مشتری را بهبود بخشید. شما می توانید این کار را به طور خودکار انجام دهیدجریان های ذکر شده و کلمات کلیدی را پیدا کنید.
  •  

  • جریان خود را در فواصل زمانی تعیین شده در طول روز بررسی کنید تا وقت بیشتری صرفه جویی کنید.

۳ Ideas ایده ها را سریعتر تولید کنید

ساعت ارسال وبلاگ شما در ساعت بعدی موظف است و باید به یک ایده فکر کنید – سریع! به نظر اشنا امدن؟ ایجاد ایده برای پست های وبلاگ و صفحه های فرود می تواند بسیار زمانبر باشد. متأسفانه ، در یک محیط کار شلوغ شما همیشه از ساعتهای بی پایان کار لوکس نخواهید داشت تا بتوانید در کمپین خلاقانه الهام بخش بعدی خود کار کنید. در غیاب وقت بهترین راه حل این است که به مارک های مشابه محصولات شما چه کار کرده است.

راه حل

مهلت های قریب الوقوع می توانند لذت خلاقیت را از بین ببرند ، اما نباید مانع از آمدن ایده های عملی شوند. تولید کننده ایده مانند تولید کننده مبحث وبلاگ HubSpot و محتوای Ideatorcan برخی از فشارهای سریع در موضوعات جدید را آسان می کند. با این حال ، ابزار مورد علاقه ما در حال حاضر یک بستر مدیریت محتوا به نام BuzzSumo است زیرا به شما امکان می دهد تصمیم گیری های محاسبه و اندازه گیری شده را درباره نوع محتوا که باید ایجاد کنید ، بگیرید.

خلاقیت

چگونه BuzzSumo می تواند در وقت شما صرفه جویی کند:

استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo می تواند در مدیریت بازاریابی محتوا و تولید ایده خود باعث صرفه جویی در وقت شما شود. در اینجا آمده است:

بازاریابی محتوا

     

  • با استفاده از ابزار “محتوای برتر” ایده هایی را برای پست های وبلاگ بعدی خود ایجاد کنید. به سادگی یک نام دامنه یا موضوع را وارد کنید تا محبوب ترین محتوای توسط اشتراک ها پیدا کنید. نتایج می توانند ایده هایی را برای پست های مشابه وبلاگ خود الهام بخش کنند.
  • ایده

     

  • تأثیرگذار اصلی را برای بازاریابی ورودی خود جستجو کنید و شناسایی کنید. برای یافتن نتایج مناسب ، کافی است روی قسمت “Influencers” کلیک کرده و در مبحث یا نام کاربری مورد نظر خود تایپ کنید.
  •  

  • مشخص کنید چه کسی مقاله ای را به اشتراک گذاشته است (یا شما یا مقاله محبوب یک رقیب). اگر مقاله توسط افراد با نفوذ به اشتراک گذاشته شده است ، می توانید از آنها یادداشت کنید و برای استراتژی ورودی خودتان به آنها نزدیک شوید.
  •  

  • برای پیگیری یک موضوع کلیدی یا فعالیت محتوای یک رقیب ، یک “هشدار محتوا” ایجاد کنید. این به شما اطمینان می دهد که همیشه یک قدم جلوتر هستید بدون اینکه باید زمان زیادی را برای تجزیه و تحلیل رقبا اختصاص دهید.

نکته جالب در مورد بازاریابی دیجیتال این است که به ما امکان می دهد در مورد انتخاب هایی که انجام می دهیم باهوش تر باشیم. مطمئناً می توان آن را به روز نگه داشت و با روندهای جدید به روز کرد اما بسیاری از ابزارها و تاکتیک های صرفه جویی در وقت و بهداشتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

باهوش

مهم ترین چیز؟ با کمترین زمان در دسترس بودن ، به منظور به دست آوردن بیشترین پاداش در کسب و کار خود ، هوشمندتر شوید. پیگیری آن ROI را ادامه دهید. اگر یک کانال به سادگی کار نمی کند؟ خندق آن شاید هرچند اول بخواهید این لیست را به رئیس خود نشان دهید.

<