۱۵ نکته برای شروع با فکر رهبری

کسی که خود را به عنوان رهبر فکری تعیین می کند ، کسی که به دنبال نوآوری و بحث در مورد ایده های جدید در یک صنعت است ، یک هدف ارزشمند و در نهایت سودآور برای هر صاحبنظر است. هم باعث افزایش اعتبار می شود و هم باعث می شود برند شما در چندین سیستم عامل قابل مشاهده تر شود. رهبران تفکر مردمی ، قابل احترام هستند و قادر به ایجاد ارتباطات بیشتری هستند. آنها توسط مشتریان و متخصصان صنعت به طور یکسان مورد احترام قرار می گیرند.

ایده

اما تبدیل شدن به یک رهبر فکر نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. کار و برنامه ریزی دقیق زیادی لازم است تا بتوانید خود را در موقعیتی قرار دهید تا بتوانید به عنوان مرجع پیشرفت در صنعت به رسمیت شناخته شوید. کسب احترام و وفاداری دیگران ، وقت و فداکاری را می طلبد. این فراتر از داشتن دانش است. شما باید خود را آنجا بگذارید و مخاطبان را به تخصص خود جلب کنید. پس از رسیدن به قله ، برای حفظ وضعیت خود در صنعت باید ایده های جدیدی را بطور مداوم معرفی کنید.

برنامه ریزی

همه باید از جایی شروع کنند. آیا شما آمادگی یادگیری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر فکر را دارید؟ در اینجا ۱۵ نکته برای شروع کار آورده شده است.

۱ ٫ خود را در دسترس قرار دهید

بخشی از قرار دادن نام شما در آنجا با گرفتن نام شما در همه جا است. همیشه برای استعلام رسانه ها و وبلاگ نویسان ، به خصوص در سیستم عامل هایی که مورد توجه مخاطبان هدف شما هستند ، در را باز کنید. بگذارید نام شما را در صفحات و صفحه های خود پخش کند. اگر روابط خود را با این افراد تقویت کنید ، می تواند به طرز چشمگیری کمک کند. به آنها بگویید که شما همیشه برای نقل قول یا یک پخش مستقیم در دسترس هستید. دید خود را تقویت کرده و تخصص خود را در بسیاری از نقاط ممکن به اشتراک بگذارید.

۲ ٫ از ایجاد محتوای متوقف نشوید

هدایت افکار و تخصص خود به محتوا فقط آغاز است. مهم است که از پمپ کردن اطلاعات خودداری کنید ، بنابراین جای خود را در مکالمه عمومی گم نکنید. ایجاد محتوا به صورت مداوم ، همچنین نشان می دهد که در بالای اخبار جدید صنعت قرار دارید. سرانجام ، شما باید برای انتشار بیشتر کارهای خود ، به انتشار سایر نشریات بپردازید. محتوا با نام یا چهره شما در انتشار بر روی سیستم عامل های معروف ، فقط شهرت شما را به عنوان یک متخصص برجسته صنعت بالا می برد و می تواند باعث افزایش مخاطبان شما شود.

۳ a یک اعتبار آنلاین قوی را حفظ کنید

نظرات به ویژه در رسانه های اجتماعی می تواند به سرعت تغییر کند. یک دقیقه شما یک صنعت عزیز هستید و دیگری یک نیروی مخرب یا تفرقه آور هستید. صرف داشتن حضور آنلاین کافی نیست. شما باید از شهرت خود نیز محافظت کنید. از ابزارهای گوش دادن اجتماعی می توان برای ردیابی آنچه مردم در مورد شما و نام تجاری شما می گویند استفاده کرد. اگر پیگیر آنچه مردم در زمان واقعی می گویند ، می توانید با اقدام سریع به جوانه زدن هر جوانی را در جوانه بزنید تا به مخاطبان خود برسید و مشکل را برطرف کنید.

۴ ٫ با سایر دستگاههای تأثیرگذار همکاری کنید

پس از ایجاد شهرت اولیه ، شروع به تعامل و دستیابی به سایر تأثیرگذاران در صنعت خود کنید. بسته به میزان فعالیت جامعه و طول مدت دسترسی شما ، این می تواند یک کار نسبتاً آسان باشد. قدرت نام تجاری خود را با یک متخصص برجسته دیگر ترکیب کنید و در تولید محتوا همکاری کنید. هر دو طرف با استفاده از نام تجاری و مخاطب طرف مقابل برای تقویت مواجهه از آن سود می برند. اگر مصرف کنندگان پیوند مشترکی بین دو قدرت مشاهده کنند ، می تواند اعتبار شما را از طریق سقف سوق دهد.

۵ Th چیزهای شخصی را ایجاد کنید

در پایان روز ، هر دو تأثیرگذار فکر و همچنین مصرف کنندگان منظم ، انسان هستند. همه ما از نظر عاطفی نسبت به همان موارد واکنش نشان می دهیم. از نشان دادن این سمت از خود در محتوای خود نترسید. هنگام خواندن داستان ، تهیه سخنرانی یا نوشتن وبلاگ ، راه هایی برای کار در یک عنصر شخصی پیدا کنید. آنچه را که می گویید به یک داستان تبدیل کنید ، که قابل اعتماد برای همه است. نمونه های دنیای واقعی و راه حل های معتبر را برجسته کنید. از جنبه انسانی بدرخشید ، بنابراین مخاطبان دلیلی دارند که به هر حرف شما آویزان باشند.

راه حل