۱۰- نکات تخصصی که دسترسی فیس بوک شما را گسترش می دهد

رسانه های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی عصر دیجیتال است ، بنابراین یکپارچه است که شما یک کمپین تبلیغاتی محکم در Facebook داشته باشید تا بتوانید پیروان خود را پرورش داده و مخاطبان خود را گسترش دهید. اما دانستن از کجا شروع کردن همیشه آسان نیست ، به خصوص اگر شما مانند بسیاری دیگر هستید و در هنر رسانه های اجتماعی خودآموخته اید.

دیجیتال

خبر خوب این است که روش های زیادی وجود دارد که می توانید دسترسی خود را در فیس بوک گسترش دهید. برخی روش ها شامل تمرکز بر روی انواع صحیح محتوا ، ارائه مطالب متنوعی ، استفاده از پست ها و نظرات شما برای نشان دادن سمت انسانی در تجارت و استفاده از صفحه فیس بوک خود به عنوان راهی برای تعامل با پیروان ، ایجاد روابط و گسترش خود می باشد. شناخت برند به مخاطبان جدید. در اینجا ده نکته تخصصی برای شروع کار در گسترش دسترسی خود در فیس بوک ارائه شده است.

۱ ways همیشه با محتوای اشتراکی به اشتراک بگذارید

قانون شماره یک فیس بوک انتخاب محتوای مرتبط ، جالب و سرگرم کننده است که طرفداران شما می خواهند به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری یکی از قدرتمندترین ویژگی های فیس بوک است ، زیرا این بدان معناست که هیچ وقت اطلاعاتی مانند آتش سوزی در سراسر جهان پخش نمی شود. اگر بتوانید محتوای جذاب و تحریک کننده را فریب دهید ، پیروان شما آن محتوا را با دوستان خود به اشتراک می گذارند ، سپس آنها را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و مواردی از این دست تا زمانی که دسترسی شما گسترش یابد.

هر وقت شخصی پست شما را به اشتراک بگذارد ، شما را در معرض دید افراد جدید و چشم اندازهای جدید قرار می دهد و این باعث دوست داشتن و دنبال کننده های بیشتری می شود. به همان اندازه مهمتر ، الگوریتم های جدیدتر فیس بوک نیز برای پاداش بازاریاب هایی که محتوای جذاب تولید می کنند ، طراحی شده اند و این باعث افزایش بیشتر شما می شود.

۲ S طرف شخصی خود را نشان دهید

وقتی صحبت از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی می شود ، هرکدام مزایا ، مزایا و دلایل منحصر به فردی برای استفاده از آن دارند. با استفاده از فیس بوک ، هدف ایجاد روابط و ایجاد شرکتی به شرکت شما برای نشان دادن طرف انسانی خود است و استفاده از این بستر با این هدف به شما در افزایش دسترسی کمک می کند. مشتریان شما می دانند که شما یک تجارت هستید و اگر می خواهند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، به وب سایت شما می روند. با این وجود ، وقتی آنها شما را در فیس بوک جستجو می کنند ، می خواهند اطلاعات بیشتری درباره افراد پشت این سازمان بدانند. به همین دلیل است که فیسبوک مکان بسیار خوبی برای محتوا است که شامل پشت پرده است که به دفتر شما ، پروفایل ها و ویژگی های کارمندان ، اخبار هیجان انگیز در مورد صنعت شما و سایر پست ها می پردازد که نمایندگان را عمیق تر و پویا تر از این که چه کسی شما هستند ، به دنبال خواهد کرد. هستند.

نکته تخصصی: از پست های خنده دار ، عجیب و غریب و اصیل در پست های فیس بوک خود نترسید.

خنده

۳ ٫ برای به دست آوردن ، خوب ، بینش از Facebook Insights استفاده کنید!

۴ Typ انواع محتوای خود را تغییر دهید

انواع مختلفی از محتوا در آنجا وجود دارد و شما را به گونه ای رفتار می کند که انواع مختلفی را به مخاطبان خود ارائه دهد. از همه مهمتر ، شما می خواهید مطمئن شوید که پست های شما همه تبلیغاتی نیستند. در حقیقت ، فقط ۲۰ درصد از پست های شما باید تبلیغاتی باشند و بقیه آنها اجتماعی هستند. در اینجا چند ایده برای انواع مختلف محتوا وجود دارد که می توانید کشف کنید:

     

  • فیلم بومی
  •  

  • تصاویر با کیفیت بالا
  •  

  • ویدیوی Livestream
  •  

  • پست های متنی که به وبلاگ ها ، کتابهای الکترونیکی و سایر مطالب پیوند دارند

۵ ٫ برای بهینه سازی پست های آینده ، آزمایش و ترفند را انجام دهید

آزمایش A / B یکی از بهترین راه های اندازه گیری ، ردیابی و کسب بینش از عملکرد پست های شما است. با آزمایش تقسیم دو نسخه تقریباً یکسان در همان پست ، می توانید فوری دریافت کنید که کدام یک بهترین عملکرد را داشته باشد ، تغییرات لازم را پیاده سازی کرده و نسخه بهبود یافته را در کلیه کانال ها دوباره ارسال کنید تا به شما دسترسی پیدا کند.

۶ ٫ از صفحات مرتبط استفاده کنید

غریزه ممکن است به شما بگوید که فیس بوک نوعی محیط برای هر تجارت است ، اما مواقعی وجود دارد که ذکر ، تبلیغ یا پیوند به صفحه مشاغل دیگر مناسب و حتی مفید است. به همین دلیل است: هنگامی که مشاغل دیگری را در پست خود برچسب گذاری می کنید ، این پست نه تنها در صفحه شما بلکه در آنها نیز نشان داده می شود ، یعنی شما دو برابر می شوید.

با این حال ، برچسب زدن به مشاغل موجود در پست شما مناسب نیست برای رسیدن به این موضوع ، و دلیل خوبی وجود دارد که چرا می خواهید به آن بپیوندید یا به آن اشاره کنیدهوشیاری علاوه بر این ، هنگامی که شما این کار را انجام می دهید ، امید به برچسب ها و ارسال های متقابل از مشاغل دیگر نیز وجود دارد ، یا می توانید نوعی همکاری تبلیغاتی را با سایر شرکت ها در همان طرحی که در اختیار شما قرار دارد در نظر بگیرید.

۷ ٫ مخاطب خود را با نظرات و سوالات درگیر کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، فیس بوک همه چیز در مورد ایجاد روابط است و بخش بزرگی از آن با درگیر کردن مکالمه ها ، پاسخ دادن به سوالات ، پرسیدن سوالات و اظهار نظر در مورد پست های خود و افراد دیگر و مشاغل دیگر انجام می شود.

این یک تمرین در زمینه شناخت برند است ، زیرا هرچه در نظرات و مکالمات فعال تر باشید ، افراد نام شما را بیشتر می کنند. یک راه عالی دیگر برای درگیر کردن دنبال کنندگان ، ایجاد سؤال و شروع گفتگوهای خودتان است زیرا این موضوع بحث های بیشتری را به وجود می آورد و حتی به شما فرصت می دهد تا به دیگران نشان دهید که شما چه کسی هستید و چه چیزی در نظر دارید.

۸ ٫ خودتان را تأیید کنید

آیا تا به حال در کنار نام برخی شرکت ها یا تأثیر گذاران در فیسبوک آن علامت آبی را دیده اید؟ این یک علامت تأیید است و نشان می دهد که صفحه معتبر است (به معنای آن واقعاً متعلق به شخص یا شرکتی است که ادعا می کند). همراه با تضمین این که شما کسی هستید که می گویید شما هستید ، این تأیید همچنین در نتایج جستجو به شما اولویت بالاتری می دهد ، به این معنی که پیروان جدید قادر خواهند بود راحت تر شما را بیابند. برای مشاغل کوچکتر ، در عوض یک علامت خاکستری وجود دارد که تأیید همان را ارائه می دهد (رنگ آبی برای شرکتهای بزرگتر رزرو شده است)

۹ ٫ از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید

تبلیغات فیس بوک به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی گسترده تر رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات PPC در یک کمپین گسترده تر جستجوگرها است: شما نمی خواهید به آنها بطور انحصاری تکیه کنید ، اما آنها می توانند به شما در دستیابی به نتایج کوتاه مدت به عنوان بخشی از بزرگتر و بیشتر کمک کنند. تلاش طولانی مدت نکته جالب در مورد تبلیغات فیس بوک این است که شما می توانید آنها را به طور خاص هدف قرار دهید تا تقریباً برای رسیدن به مخاطبان ایده آل تضمین شوید. در اینجا چند روش برای هدف قرار دادن مخاطبان با تبلیغات و پست های تبلیغی آورده شده است:

     

  • براساس سن
  •  

  • براساس جنسیت
  •  

  • با رفتار
  •  

  • توسط پسندیدن
  •  

  • براساس جغرافیا
  •  

  • توسط افرادی که به وب سایت شما مراجعه کرده اند

شما حتی می توانید کیفیت بهترین مشتریان خود را وارد کنید ، و فیس بوک تبلیغ شما را نشان می دهد یا پست شما را به مخاطبان ظاهری ارتقا می بخشد.

۱۰ ٫ از ترک مجدد نترسید

احتمالاً افرادی را شنیدید که در مورد اهمیت محتوای همیشه سبز صحبت می کنند ، و یکی از دلایلی که اهمیت آن بسیار مهم است این است که به شما امکان می دهد محتوای قدیمی را دوباره ارسال کنید و همچنان مرتبط باشد. وقتی repost را انجام می دهید ، مهم است که محتوایی را انتخاب کنید که در گذشته عملکرد خوبی داشته باشد ، و این بدان معنی است که در تشویق تعامل موفق بوده است و پیروان شما آن را با ارزش می یابند. در صورت لزوم ، مقاله را ویرایش کنید تا اندکی آن را به روز کنید یا آن را برای مخاطبان امروز بیشتر مرتبط کنید.

توجه داشته باشید توضیحی: محتوای همیشه سبز ، محتوایی است که تاریخ آن مشخص نیست ، به این معنی که همیشه برای خوانندگان جالب و مرتبط خواهد بود. مقاله شکرگذاری نمونه ای از محتوایی است که همیشه سبز نیست زیرا فقط در یک زمان از سال مرتبط است.

نتیجه گیری

وقتی هدف خود را برای گسترش دسترسی به فیس بوک خود تعیین می کنید ، نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که نوع محتواهایی که به اشتراک می گذارید بسیار مهمتر از هر چیز دیگری است. مردم فقط از فیس بوک استفاده نمی کنند تا مارک ها بتوانند به آنها بفروشند: آنها از آن استفاده می کنند تا ارتباط برقرار کنند ، روابط را پرورش دهند و محتواهایی را که ارزشمند هستند به اشتراک بگذارند. اگر روی مطالب مرتبط و اشتراکی متمرکز باشید که آموزش را بیش از پیش در اولویت قرار داده است ، آنگاه پیروان شما با تعامل ، اظهار نظر و به اشتراک گذاشتن پست های شما پاسخ می دهند و هیچ راهی بهتر برای گسترش دسترسی شما وجود ندارد. سایر عناصر مهم به یاد داشته باشید عبارتند از: محتوای همیشه سبز که می توانید جاده را مجدداً بازنویسی کنید ، درگیر بحث و گفتگو از طریق سؤال ، پاسخ ها و نظرات شوید و از تبلیغات فیس بوک به صورت استراتژیک استفاده کنید تا به افرادی که بخشی از مخاطبان هدف شما هستند برسید.

<

Posted in دسته‌بندی نشده