دانلود پایان نامه

دخترانی که شوهر پیدا نمی‌کنند و رفته رفته با بی شوهری و تجرّد مواجه می‌شوند، علاقه شگفتی به سگ و گربه پیدا می‌کنند و این علاقه گاهی چنان رنگ آتشین به خود می‌گیرد که دختر بیچاره در مرگ سگ و گربه خود اشک ماتم می‌ریزد.
حیوان بازی ممکن است نتیجه عادت در اثر روابط قبلی با حیوانات باشد ولی در برخی موارد، نتیجه ترس و بی‌کفایتی در مقابل جنس مخالف است. انحراف مذکور گاهی اوقات با جنون همراه می‌باشد.
اکثر حیوان بازها به استمناء دچار بوده و اغلب با وجود داشتن همسر، باز هم به عمل انحرافی خود ادامه می‌دهند یا با استمناء ترضیه خاطرجنسی خودرافراهم می‌کنند. بنابراین، چون این افراد با جنس مخالف توافق نداشته و به وسیله آنها ارضاء نمی‌شوند، اغلب زندگی مجرد را بر زندگی همراه با تأهل ترجیح داده و تنها زندگی می‌کنند.
مبتلایان به حیوان بازی گاهی در ضمن عمل جنسی با حیوانات، آنها را مورد آزار و شکنجه قرار می‌دهند و حتی ممکن است برخی از این منحرفین که با «سادیسم» مبتلا هستند، حیوانات را در حین عمل جنسی خفه کرده یا به نوع دیگری بکشند.
در حیوان بازی، مردان مبتلا ممکن است حیوانات مختلفی را برای این منظور انتخاب نمایند. اما زنان حیوان باز، اغلب سگ را بر سایر حیوانات ترجیح می‌دهند. بر این اساس، برخی از خانم‌هایی که سگ‌هایشان را در تختخواب خود جای می‌دهند، اغلب به وسیله این حیوانات ارضاء می‌شوند به این ترتیب که سگ را عادت می‌دهند تا اندام تناسلی آنان را بلیسد و حتی گاهی درصدد مقاربت با این حیوان برمی‌آیند.

اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوندبرای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  40y.ir  مراجعه نمایید.

رشته حقوق همه گرایش ها : عمومی ، جزا و جرم شناسی ، بین الملل،خصوصی…

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

امروزه رابطه جنسی بعضی از زنان با حیوانات اهلی به ویژه سگ‌های درشت پیکر، در گوشه و کنار جهان کم نیست. از این رو، گفته می‌شود که ارتباط عاطفی با حیواناتی مانند سگ در حیوان بازی مؤثر است. البته انحراف در بین مردان بیش از زنان شایع می‌باشد.
اگرچه حیوان بازی بیشتر در بی‌سوادان، دهقانان و افرادی که با حیوانات سروکار دارند دیده می‌شود اما در اشخاص تحصیل کرده و متشخّص نیز ممکن است مشاهده گردد. به هر حال امروزه این انحراف در محیط شهرها به ندرت دیده می‌شود لیکن در روستاها معمولاً چوپانان، کشاورزان، دامپروران و افرادی که در اثر عقده حقارت یا اوضاع و احوال اجتماعی نمی‌توانند با جنس مخالف رابطه عادی جنسی داشته باشند و در عین حال دائماً با حیوانات در تماس هستند، برای ارضاء جنسی خود از حیواناتی نظیر الاغ، گوساله، خوک، قاطر، سگ، بز، میش، غاز، مرغابی و… استفاده می‌کنند.
نمونه‌های حیوان بازی فراوان است. «پروفسور ماسترس» آمریکایی در گزارشی ابراز کرده است: «مردی یک سگ دانمارکی داشت که با او حیوان بازی می‌کرد. روزی درِ آپارتمانش باز ماند و سگ او بیرون رفت. مرد به جستجوی سگ پرداخت تا اینکه آن سگ را با سگ دیگری مشغول عمل جنسی دید. درنتیجه هفت تیرش را درآورد و هر دو سگ را کشت و سپس درحالی که دچار افسردگی شدید بود، به پلیس مراجعه کرده و ماجرا را مانند آنکه همسرش به وی خیانت کرده و او مجبور به کشتن او شده، حکایت کرد.»

«پروفسور ایوان بلوخ» (محقق امور جنسی) می‌نویسد که «در سال 1905 میلادی، مردی زن خود را مجبور کرد که با سگی مقاربت کند. همچنین در سال 1944 یک نظامی انگلیسی در آکسفورد به علت آمیزش با یک مرغ از طرف دادگاه نظامی به 2 سال حبس با اعمال شاقه محکوم گشت.»
در موردی دیگر، یک زن آمریکایی نوزادی با صورت و صدایی شبیه توله سگ و رفتاری کاملاً مغایر انسان به دنیا آورد. البته این زن هرگز ازدواج نکرده بود ادعا می‌کرد 9 ماه پیش یک بشقاب پرنده از آسمان آمده و وی را ربوده و پس از مدتی دوباره آزاد شده است. در همین حال، پزشکان متخصص معالج این زن ابراز داشتند که یقیناً تولد این نوزاد ناشی از آمیزش سگ با انسان یا لقاح مصنوعی می‌باشد. این نوزاد هنگام تولد حدود 5/6 کیلوگرم وزن داشت.
ج: دیگرآزاری
«دیگرآزاری» یا «سادیسم» از نام «دوناتان آفونس فرانکوساد» معروف به «مارکی دوساد» (1814-1740) نویسنده و افسر فرانسوی اقتباس شده است. او فردی عیاش و شهوت طلب بود. وی زنان بسیاری را به خانه خود دعوت می‌کرد و جلسات میگساری و عیاشی ترتیب می‌داد و آنان را با تازیانه می‌زد. مارکی دوساد پس از پیدا شدن جسد زنی در خانه اش، دستگیر و زندانی شد. او رگ‌های این زن را در چند نقطه بدنش دریده و پوست بدن وی را سرتاسر پاره کرده بود. او مدتی که در زندان به سر می‌برد، کیفیت ارتکاب این جنایت را در کتابی به نام «ضرر تقوا و برکت شرارت» تشریح کرد. چگونگی تنظیم مطالب این کتاب، حکایت از استعداد و نبوغ نویسنده آن می‌کند. مارکی دوساد یک منحرف جنسی به مفهوم واقعی بود که رفتارهای خود را در حد نبوغ انجام می‌داد. او را می‌توان نمونه فردی دانست که نظریه «سزار لمبروزو» (1909-1836م) را مبنی بر وابستگی جنون و نبوغ به اثبات رساند. سرانجام این افسر فرانسوی به جرم ایراد ضرب و جرح و مرگ 2 تن از قربانیان مورد تجاوز خود، زندانی شد و به اعدام محکوم گردید. اما روانه تیمارستان شده و در همان جا در سن 74 سالگی از دنیا رفت.
دیگرآزاری یا سادیسم حالت انسانی است که از آزار و شکنجه کردن دیگران لذت می‌برد. درواقع، سادیسم عبارت است از وارد کردن رنج و آزاد جسمی و روانی بر شخصی دیگر به منظور حصول تحریک جنسی. از انواع رفتارهای سادیستی می‌توان به مواردی همچون کتک زدن، مجروح کردن، نیشگون گرفتن، تجاوز جنسی، توهین و متلک گویی اشاره کرد.
فرد مبتلا به سادیسم را «سادیک» گویند. سادیک شخصی است که میل به آزار و اذیت کردن دیگران دارد و ایجاد انهدام و نیستی در او، یک میل طبیعی می‌باشد. به طور مثال، کسانی که از کشته شدن گاو و گاوبازی لذت می‌برند، سادیسم دارند. البته این انحراف جنسی ممکن است با حالات خفیف یا شدید وجود داشته باشد که نوع خفیف آن بیشتر در اخلاق و رفتار فرد دیده می‌شود.
اشخاص سادیک برای اطفاء شهوت و ارضاء تمایلات جنسی، طرف جنسی خود را در حین یا قبل و یا بعد از مقاربت، مورد اذیت و آزار و حتی شکنجه قرار می‌دهند و گاهی نیز اعمال سادیستی آنها منجر به قتل طرف می‌گردد. البته این افراد، اعمال غیرعادی و خطرناک خود را به طور ناگهانی ظاهر نمی‌سازد. بلکه با مقدمات غیرقابل اهمیّت و جزیی شروع کرده ولی به تدریج بر حدّت و شدّت آن می‌افزایند. در این بیماران انگیزه پرخاشگری و میل جنسی از یکدیگر جدا نیستند، بلکه مکمل و لازم و ملزوم یکدیگرند به طوری که تشفی یکی از آنها، ارضای دیگری را به دنبال دارد.
د: همجنس بازی
همجنس‌بازی یا میل تناسلی به همجنس یکی از انواع انحرافات جنسی است که از قدیم الایام در تمام کشورها رواج داشته و معروف بوده است، تا جایی که می‌توان گفت این عمل یکی از کهن‌ترین و باسابقه‌ترین انحرافات بشری می‌باشد.
معمولاً در مورد همجنس بازی اصطلاح «هُموسکشوالیتی» به کار می‌رود. اصطلاح «هُمو» در این کلمه از پیشوند یونانی «هومو» به معنای «همان» مشتق شده است. البته عده ای تصور می‌کنند که این کلمه معنی «برای مردان» می‌دهد؛ در حالی که این تعبیر درباره کلمه «هومو» صحیح نیست. به هر حال اصطلاح «هُموسکشوالیتی» برای شرح احساسات عشقی دو نفر که از جنس موافق بوده و نسبت به یکدیگر میل جنسی داشته باشند اعم از زن و مرد استعمال می‌شود. بنابراین در تعریف همجنس بازی می‌توان گفت: رفتار و سازش جنسی بین دو همجنس را چه به صورت رابطه عاطفی- روانی و چه به صورت برقراری رابطه جنسی «هُموسکشوالیتی» گویند. به عبارت دیگر، همجنس بازی را تمایل جنسی و عاطفی مرد به مرد یا زن به زن جهت ارضای تمنیّات جنسی می‌نامند. بنابراین همجنس بازی ارتباط شهوانی دو جنس موافق با یکدیگر است.
در یک تعریف دقیق می‌توان گفت هموسکشوال کسی است که غریزه جنسی او فقط از تماس با همجنس خود ارضا می‌شود.
به هر حال، عقاید و نظرات دانشمندان در مورد همجنس‌بازی یکسان نیست. عدّه‌ای این عمل را یک حالت انحرافی نمی‌دانند و برخی دیگر برعکس، یک فرد هموسکشوئل را منحرف می‌شناسند. اما در طبقه‌بندی جدید، همجنس‌بازی به خودی خود به عنوان یک انحراف جنسی معروف نشده است. اگرچه موضع انجمن روان پزشکی آمریکا بر این است که همجنس‌بازی اختلال روانی نیست، ولی موضوع هنوز مورد بحث و جدل است. امروزه برخی از پزشکان بالینی بر این باورند که همجنس بازی همواره باید یک نوع انحراف جنسی تلقی شود، اما عدّه ای دیگر مدعی هستند که مدارک علمی به اندازه کافی مبنی بر اینکه همجنس گرایی براساس تعارضات ناخودآگاه است، وجود ندارد.
به هر حال از آنجایی که همجنس‌بازی برخلاف طبیعت و هدف اصلی غریزه جنسی (یعنی توالد و تناسل) است، پس مذموم می‌باشد. همچنین وقتی میل تناسلی به همجنس جانشین میل تناسلی به جنس مخالف گردد، وجود انحراف حتمی است.
عکس العمل‌ها و واکنش‌های حکومت‌های مختلف در گذشته و حال، نسبت به همجنس‌بازی متفاوت بوده و هست. به طوری که برخی برای مرتکبین این عمل شدیدترین مجازات‌ها را قائل شده و بعضی نیز تا حدی این عمل را عادی و قانونی تلقی کرده‌اند؛ فی المثل در قانون جزای 1810 فرانسه هیچ اسمی از همجنس بازی و دلباختگان آن برده نشده است.
معروف است که یکی از خلفای راشدین دستور داده تا سر منحرفین همجنس باز را از بدن جدا سازند. یکی از خلفا نیز دستور داده بود که منحرفین همجنس بار را در آتش بسوزانند. در کشورهای مکزیک (قدیم)، پرو و چین و همچنین در ادیان زرتشت، یهود و اسلام این عمل مجازات‌های شدیدی داشته و دارد.
به هر حال باید گفت اصولاً در کشورهایی که قانون‌های سختی برای جلوگیری از همجنس بازی وجود ندارد، این عمل به مذاق اکثر مردم سازگار است. فی المثل در یونان قدیم در محافلی که زنان و مردان حضور داشته اند، لواط و مساحقه شایعه بوده است. بنابراین مردان در جوامع خود و زنان در محافل خود به همجنس بازی می‌پرداختند؛ حتی بسیاری از فیلسوفان و نویسندگان بزرگ آنان این عمل را تجویز می‌کردند تا از تضییع وقت پویندگان راه دانش جلوگیری شود و زمانی که باید صرف تشکیل خانواده شود، در راه علم صرف شود.
امروزه در برخی از کشورهای غربی مشاهده می‌شود که همجنس بازی چه به صورت مرد با مرد و چه به صورت زن با زن، جرم محسوب نمی‌شود. این جرم زدایی از یک سو ناشی از این تفکر است که همجنس بازی جرمی بدون قربانی است و از سوی دیگر، منشعب از جنبش‌های اصالت آزادی انسان در غرب می‌باشد. حدود نیم قرن است که بحث «بزه دیده شناسی» توجه متخصصین علوم جنایی را به خود جلب کرده است. جرم شناسان جهان امروز سعی می‌کنند در بررسی‌ها و مطالعات خود به نقش مجنی علیه (بزه دیده) جرم توجه نشان دهند و همین توجه منشأ تحولاتی در سیاست جنایی و طرق پیشگیری از جرم در برخی کشورها شده است. در علم جرم شناسی جرایمی وجود دارند که در آنها قربانی مفقود است همچون زنا، لواط و مساحقه این نوع از جرایم را «جرایم بدون قربانی» می‌نامند. در بسیاری از کشورهایی که همجنس‌بازی را جرم زدایی کرده اند، استدلال فاقد قربانی دانستن آن، نقش و سهم اصلی را داشته است. اما به هر حال تأثیر «اومانیسم» و «لیبرالیسم» را نیز در این جرم زدایی نمی‌توان فراموش کرد. در مکتب «اومانیسم» انسان محور عالم است و حق هرگونه لذّت و تمتّعی را دارا می‌باشد به شرطی که تداخلی با منافع دیگران نداشته باشد؛ عمل همجنس‌بازی نیز چنین است. «مارک آنسل» نویسنده ارزشمند «دفاع اجتماعی» معتقد است: «همجنس‌گرایی بین افراد بالغ به شرط رضایت متقابل، بیش از پیش جنبه مجرمانه خویش را از دست می‌دهد.»
در حقوق جزای انگستان لواط همانند زنا جرم نیست و همان گونه که در زنا عنصر رضایت زن، زایل کننده وصف مجرمانه است، در لواط نیز چنانچه سن دو مرد از 21 سال به بالا بوده و در یک محل مخفی رخ داده باشد. فاقد عنصر مجرمانه می‌باشد. در فرانسه نیز جرم لواط تحت عنوان «روابط بین دو همجنس از نوع ذکور» تنها در مورد اطفال جرم است.

شایان ذکر است که امروزه عمل همجنس بازی در برخی از کشورهای اروپایی و غربی به حدی عادی و فاقد قباحت اجتماعی شده است که صرف نظر از جرم بودن آن بعضاً مشاهده می‌شود که دو زن یا دو مرد با یکدیگر ازدواج می‌نمایند. بر این اساس بحث ازدواج دو همجنس در این کشورها مطرح گردیده و در کشور هلند و دانمارک، قوانینی را در این زمینه وضع کرده اند. البته همانطور که ذکر شد مسئله همجنس بازی تحت شرایطی در اکثر کشورهای اروپایی به پیروی از قوانین یونان باستان، پذیرفته شده و تعقیب کیفری ندارد. در حقوق فرانسه از عدم وجود حکمی درخصوص ازدواج دو همجنس در «کُدسیویل» و عدم اختصاص موادی به آن، استفاده مشروعیت شده است. اما به طور صریح حکمی در موارد مربوط به احوال شخصیه وجود ندارد. لذا چنین ازدواجی حق مکتسبی برای افراد ایجاد نمی‌کند و قانونگذار فرانسوی نیز تاکنون هیچ گونه اثری بر چنین ازدواجی بار ننموده است.
البته همجنس بازی حتی در کشورهای غربی نیز مخالفان سرسختی دارد. ترس از همجنس‌گرایان و نفرت از آنها در ایالات متحده آمریکا رواج دارد. به طور مثال، یک بررسی از 500 مرد جوان در خلیج سانفرانسیسکو نشان داد که نیمی از آنها پذیرفتند که مرتکب نوعی خشونت همچون تهدید یا خشونت فیزیکی علیه همجنس‌بازان شده‌اند. این افراد دلایلی را برای اعمال خشونت خود ذکر کردند که عبارتند از:
– دفاع از خود: برخی ادعا کردند تمام همجنس بازان شکارچی جنسی هستند و لذا خشونت علیه آنها موجّه است.
– ایدئولوژی: برخی مهاجمین خود را مجریان هنجارها و ارزش‌های اجتماعی دانسته و معتقد بودند که باید همجنس‌بازان را به دلیل گناهشان تنبیه کرد.
-تفریح: عده‌ای گفتند به همجنس بازان حمله کرده اند صرفاً برای اینکه تفریحی کرده و قدرت خود را نشان داده باشند.
قدرت نمایی: برخی مردان با همجنس بازان درافتادند تا به ایت ترتیب قدرت خود را در دگرجنس خواهی نشان دهند.


دیدگاهتان را بنویسید