دانلود پایان نامه

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

مرزی)، خریداران سنتی بیرونی ، خریداران سنتی و خریداران منفعل تقسیم کرده اند . خریداران مرزی شدیدا درگیر خرید انواع مد وسرگرمیها (لباس ، جواهرات و کفشهای زینتی) و خرید فراغتی میشوند ، خریداران سنتی بیرونی به خرده فروشیهای شهرهای بزرگ تمایل بیشتری دارند و خواهان خرید انواع لباس و مبلمان خانگی هستند و در پی کسب لذت می باشند . خریداران سنتی به عملکرد فرهنگی و خرید هدیه و سوغاتی تمایل بیشتری دارند و در نهایت خریداران منفعل که حس گردشگری و تمایل به خرید پایین تری دارند . بخش بندی این بازار به خرده فروشان و بازاریابان گردشگری کمک می کند تا نیازهای گردشگران را به درستی شناسایی و براورده کنند .

 
 
تیموتی و توسان (2003) در مقاله خود به بررسی مرزهای کانادا و ایالات متحده پرداختند . انها مرزها را مانعی بر سر راه توسعه گردشگری توصیف کردند به خصوص انکه بعد از حملات 11 سپتامبر در این مرزها موانع الکتریکی محسوسی راه اندازی شد . اگر چه گردشگران این مرزها را مانعی بر سر راه گردشگری قلمداد می کنند اما خود همین حسگرهای الکتریکی در پایانه های مرزی راهی است برایت پیش گیری از نا امنی
اسپیرینگس و واندر ولد (2006) در بررسی گردشگری خرید در بازارچه های مرزی هلند به این نتیجه دست یافتندکه وجود یک سری شباهتها و تفاوتها محرک یا مانع ایجاد گردشگری خرید می شود . از جمله این محرکها که باعث توسعه و رشد گردشگری خرید دربازارچه های مرزی می شود ، وجود تفاوتهایی مانند کیفیت کالا ، تنوع بالای کالا ، ساعات خرید زیاد و وجود امکانات و تسهیلات اضافی خرید از محرکهای بسیار قوی است که خود در جذب گردشگران به مناطق مرزی موثر است .
سولیوان و همکاران (2012) نقش گردشگری خرید را در مرزهای امریکا-مکزیک بررسی کرده و اثر ان را بر صنعت خرده فروشی و اقتصاد جوامع محلی در مکزیک مورد بررسی قرار داده است . فعالیتهای گردشگران را در مراکز خرید خارجی بررسی کرده و میزان هزینه کرد انها را در طول سفر خود مشخص کرده اند .

1-3 مقدمه:
در این فصل ،مدل مفهومی تحقیق ارائه گردید سپس جامعه آماری معرفی شده و روش نمونه گیری و فرمول آن مشخص شده است . پرسش نامه تحقیق و نحوه تنظیم آن در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد . در پایان،تحقیق از نظر روایی و پایایی ابزار،مورد بررسی قرار گرفته و روش های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش ارائه می گردد.
1-2-3دسته بندی تحقیقات بر مبنای هدف
از آنجا که هدف پژوهشگر در این تحقیق بررسی اثر بازارچه های مرزی (مقصد ، کالاها و قیمت) بر انتخاب مقصد های خرید است این تحقیق بر حسب هدف تحقیقی کاربردی است .


دیدگاهتان را بنویسید